سـامانه شفافــ‌سازی

انجام عملیات بهره برداری و نگهداری شبکه آبیاری و زهکشی کردان

موضوع پیمان عبارت است از انجام عملیات بهره برداری و نگهداری شبکه آبیاری و زهکشی کردان که شامل انجام عملیات بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی مشتمل بر موارد زیر می باشد: بند های انحرافی کردان، جلنگدار و اغشت 1 و 2 و شبکه آبیاری و زهکشی مربوطه و کلیه انهار سنتی و برداشت های سنتی محدوده رودخانه کردان و سرشاخه های آن و چاه های بحران که به فراخور میزان آورد سالیانه رودخانه و آب در دسترس و ضرورت های اجتماعی، برناه ریزی و اجرا خواهد شد.


  تاریخ شروع
1399/09/08
  تاریخ پایان
1402/08/08
  اعتبار کل پروژه
173,189,269,625 ریال
  پیشرفت پروژه ( 77%)
 

موضوع پیمان عبارت است از انجام عملیات بهره برداری و نگهداری شبکه آبیاری و زهکشی کردان که شامل انجام عملیات بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی مشتمل بر موارد زیر می باشد:
شبکه آبیاری کردان مشتمل بر بند های انحرافی کردان، جلنگدار و اغشت 1 و 2 و شبکه آبیاری و زهکشی مربوطه و کلیه انهار سنتی و برداشت های سنتی محدوده رودخانه کردان و سرشاخه های آن و چاه های بحران می باشد. قرارداد انجام عملیات بهره برداری و نگهداری شبکه آبیاری و زهکشی کردان با هدف بهره برداری از تاسیسات مذکور و همچنین حفظ، مرمت و بهسازی تاسیسات آبی به منظور تسهیل و تداوم امر بهره برداری منعقد گردیده است. در قالب این قرارداد امر تحویل آب به مشترکین و حقابه بران  به فراخور میزان آورد سالیانه رودخانه و آب در دسترس و ضرورت های اجتماعی، برناه ریزی و اجرا می گردد.